Filosofie
Precies, een veelomvattend begrip. Waarmee kan ik morgen starten? Dat is belangrijker dan navelstaren naar alle mogelijkheden en tools die er zijn. Je weet vandaag niet wat je over één of twee jaar echt nodig hebt. Wij helpen bedrijven om klein te starten, te leren en vervolgens gericht te verbeteren en te groeien. En dat kan in veel gevallen gewoon met de middelen die je al in huis hebt. Vaak zit ‘m dat in de automatisering van de belangrijkste processen in jouw klantenlevenscyclus. Dát levert op korte termijn resultaat op.
Je hebt daarom een eigen visie op marketing automation nodig: “wat houdt marketing automation voor mijn bedrijf in?”. En samen met een gedegen en realistische strategie met plan van aanpak, start jij morgen jouw marketing automation.
E-mailmarketing
Dat is niet dood, integendeel! E-mail is de ruggegraat van marketing automation. Uit eigen ervaring weten wij dat bedrijven nog veel meer uit e-mailmarketing kunnen halen. De oplossing is eenvoudig: ga e-mailmarketing doen, niet erbij. Op die manier vergroot je organisatie heel snel haar kennis en ervaring. Als je dat goed op orde hebt is de stap naar marketing automation veel eenvoudiger en makkelijker.
Hoe wij jou helpen
Wij zijn jouw virtuele e-mail marketing automation manager. Flexibel en op specifieke onderdelen van de klantenlevenscyclus inzetbaar: van leadgeneratie tot en met het afscheid van de klant. Van strategie, het opzetten van automatische campagnes tot en met de optimalisatie. Alles op advies- en projectbasis zodat jouw mensen en organisatie de kennis vergaren om het zelf uit te voeren.
Kennismaken
De koppen bij elkaar steken, dat doen we als eerste. Nodig ons uit voor een vrijblijvend gesprek om eerst maar eens van gedachten te wisselen over je doelstellingen en (e-mail) marketing automation. Als we elkaar leuk vinden maken we afspraken over het vervolg.
Situatieanalyse
Om uiteindelijk een goed advies of goede strategie te ontwikkelen willen wij allereerst meer weten over jouw markt, klanten, uitdagingen en doelen.
Advies
Op basis van het voorwerk uit de situatieanalyse stellen wij ons advies aan jou samen. Het kan in dat geval bijvoorbeeld gaan om een (campagne, e-mail, automation) strategie, campagne idee of optimalisaties.
Implementatieplan
Als jij het advies waardevol vindt, adviseren wij jou hoe je het kunt uitvoeren. Ons uitgangspunt is om organisaties (email) marketing automation zelf te laten uitvoeren voor een maximaal effect. Maar misschien kun je niet alles zelf en dan ondersteunen wij je creatief en technisch.
Campagnemanagement
STAHRK helpt je op verzoek om campagnes te monitoren en steeds beter te maken.
Optimalisatie
Wij optimaliseren door middel van responsanalyse, AB-testen, klikpadanalyse en adviezen voor verbetering.